*FEBRUARI AANBIEDING* DORN THERAPIE EN BREUSS MASSAGE SAMEN VOOR € 50,-

Heeft u o.a. rugklachten, gewrichtsklachten? – Holistische Dorn therapie

De holistische Dorn therapie biedt duurzame hulp, ook bij de meest hardnekkige problemen. De Breuss-massage is vooral een diepe ontspannende rug-massage….

Bij hevige wervelkolomproblemen, enorme pijn of zeer verkrampte spieren is de Breuss-massage een ideale voorbereiding op de Dorn-therapie. De Breuss-massage kan ook na de Dorn-behandeling gegeven worden om de wervelkolom nog meer te strekken.
De Breuss-massage is een fijngevoelige, energetisch handmatige rug-massage, die psychische energetische en lichamelijke blokkades kan oplossen.

Deze therapie is even eenvoudig als geniaal: niet de therapeut maar de patiënt zelf neemt het actieve deel van de behandeling op zich.
Alleen zo kunnen nieuwe, gezonde houdings- en bewegingspatronen verankerd worden.
Zo vind letterlijk en figuurlijk je innerlijke middelpunt terug.
De schadelijke patronen worden voorgoed losgelaten, de eigen ‘houding’ ten opzichte van het leven inbegrepen.

Rugproblemen worden vanaf de basis uit de wereld geholpen. De Dorn-therapie heeft als basisuitgangspunt dat veel pijnklachten veroorzaakt worden door scheefstand van wervels en gewrichten.
Die op hun beurt weer hun oorsprong hebben in bijv. beenlengteverschil.

Sommige klachten zijn direct gerelateerd aan de scheefstand maar er bestaan ook tal van afgeleide gezondheidsproblemen die hierdoor kunnen ontstaan. Zo kan Dorn-therapie helpend zijn bij lichamelijk klachten en emotionele klachten o.a.
(lage) rugpijn, heupklachten, nekklachten, schouderklachten, voetproblemen,
hoofdpijn, darmklachten…Of o.a. bij div.angsten, schuldgevoelens, verdriet, verslavingen, gebrek aan overzicht…

massage-pain

Vertel uw netwerk over ons